Založ si blog

Vianočné nakupovanie a lá Slovensko

Blížia sa Vianoce – sviatky pokoja, mieru a radosti, teda aspoň niekedy v minulosti sa tak Vianoce mohli nazývať. Ale dnes? Poďme sa trochu bližšie pozrieť na oslavovanie týchto kresťanských sviatkov v súčasnej dobe. Mám pocit, akoby sa pomaly no isto ich kresťanský význam postupne ale isto vytrácal. Všetci sú nervózny, podráždený. Dokonca mi to už pripadá tak, že Vianoce sú komerčnými sviatkami. Veľkoobchodné strediská si z nich robia reklamnú kampaň dobre že nie už v septembri. A keď Vianoce prichádzajú tak ľudia sa dobre že nie neejdú pozabíjať v obchodoch. Napríklad minule, keď som sa zastavil v nitrianskom Tescu na obyčajný nákup. Tá atmosféra sa v nákupnom stredisku by sadala jednoducho nazvať davová psychóza. Veď ľudia, aby si pomaly z rúk brali veci? Alebo aby sa predbiehali kto z nich nakúpi rýchlejšie, a ešte jeden bonbónik – páni šoféri, keď parkujete neparkujte na mieste pre invalidných vodičov a nechoďte do zákazu vjazdu. Áno, takáto atmosféra panovala v Nitre počas parkovania. Šoféri akosi pozabudli na dopravné predpisy a so svojimi autami si to rovno namierili do zákazu vjazdu, tí odvážnejší rovno do protismeru, aby mohli čo najskôr zaparkovať. A Keď už zaparkovali hor sa nakupovať. Pri pokladni (pričom išlo všetkých 24 pokladní) som so svojim nákupom strávil 20 minút čakania, to ma ešte x- krát, niekto buchol so svojim nákupným vozíkom. A potom, že Slováci nemajú lóve. Majú, a koľko v týchto dňoch som aj celkom rád, že už nemusím ani paty z domu vytiahnuť, pretože si neviem predstaviť, ako to musí v obchodoch vyzerať v týchto dňoch, možno tam je hotový Armageddon. Normálne mi je ľúto pracovníkov pri pokladni a ešte viac mi je ľúto pracovníkov, ktorí nestíhajú dokladať tovar do regálov a šak, ani nemusia po tom, čo som videl, en tovar radšej ani nevykladajú do regálov ale palety s tovarom radšej položia na začiatok uličky, lebo vedia, že za päť minút budú tovar dokladať opäť. A mal som pravdu, ľudia sa naň vrhli ako kobylky, jednalo sa konkrétne o cukor a olej. Atmosféru, ktorá sa odohrala cca. pred mesiacom v istom nákupnom centre v Malackách kedy mali „nočné nakupovanie“ som si mohol preto „vychutnať na vlastnej koži“. A už radšej nikdy viac.

Dať hlas vo voľbách SDKÚ = dať zelenú ďalšiemu zvyšovaniu DPH

26.02.2012

„Nepôjdeme cestou, zvyšovania dane z pridanej hodnoty, ľuďom chceme zachovať ich životnú úroveň“ uviedla pred parlamentnými voľbami už chvalabohu dosluhujúca premiérka Radičová. A prečo to spomínam? Dnes som si na istom spravodajskom portáli prečítal ďalšiu pripravovanú novinku z kuchyne SDKÚ, ktorú majú pripravenú pre svojich voličov ako vďaku za to, že [...]

Čaká nás revolúcia, aká bola v Novembri ´89?

05.02.2012

Je čas na odchod páni politici – Bugár, Dzurinda, Mikloš, Fico, Radičová atď. mohol by som ich menovať neúrekom. Podľa mňa, by náš parlament potreboval nový vietor, predsa len, všetko tam sedia akože politici a akože odborníci na všetko. No a zdá sa, že sa ľudia konečne spamätali a povedali si DOSŤ. Nepamätám si ani, kedy sme na Slovensku mali také masové [...]

Ďakujeme, že odchádzate pani Radičová

28.01.2012

Udalosti, ktoré v posledných dňoch rozvírili hladinu v spoločenskom živote nabrali rýchly spád. Hlavne dlho na seba nenechali čakať obyčajný ľudia, ktorí svoj nesúhlas s týmto fungovaním a riadením štátu dali konečne patrične najavo. Zdá sa teda, že máme všetci plné zuby chlpatých goríl a ľudí, ktorí tento štát „riadia“ a ktorí ho doviedli do [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 44744x
Priemerná čítanosť článkov: 2983x

Autor blogu

Kategórie