Založ si blog

Keď je poslanec arogantný . . .

Včera večer som si len tak už z nudy prechádzal webové stránky spravodajských portálov a natrafil som na zaujímavý článok, ktorý sa venoval mailovej komunikácií poslanec – občan. Konkrétne tento článok sa zaoberal poslancom nejakým Kvasničkom, priznám sa, že toto meno som včera počul prvý krát. Do včera som ani nemal tušenie, že takého „poslanca“ platíme z našich daní. Ale spať k pointe. Kvasnička to prehnal s komunikáciou. Totižto budúci potencionálni voliči mu „zahumusili“ e-mailovú schránku (aspoň tak to vidí ten „poslanec“)  no a rozhodol sa preto, že za tým urobí hrubú čiaru. Voličov, ktorý ho zahltili otázkami jednoducho poslal do citujem: „psej matere“ Konkrétne maily, v ktorých sa píše, aby si poslanci zrušili priestupkovú imunitu rozposielajú Obyčajní ľudia, ktorých k tomu vyzval Igor Matovič, tiež údajne, jeden z obyčajných ľudí. No ale Kvasnička si zavaril, keď na maily odpovedal jednoduchou vetou: „Ja aj KDH vieme aj bez Vášho agresívneho nátlaku, čo treba robiť. Zahumusili ste mi poštu a ani ste si nepýtali môj súhlas“ Samotný Kvasnička sa v zápätí začal vyhrážať korešpondentom, že ich zažaluje za vstup do jeho „súkromného priestoru“ Pán, akože poslanec, dovoľte mi, aby som Vám uzrejmil jednu podstatnú vec a síce ste verejný činiteľ, poslanec NR SR volený občanmi SR, preto súkromný priestor pre Vás neexistuje. Zo zákona  a podľa ústavy ste povinný občanovi, ako jeho zástupca, ktorý zastupuje jeho práva na pôde Národnej rady SR pomôcť. Pánovi „akože poslancovi“ by som odporúčil, aby si naštudoval ústavu, a povinnosti poslanca NR SR. Je síce pravda, že môže ísť aj o tzv. hromadný mail teda SPAM. Kvasnička sa však bráni a vraví: „Štát mi dal mail, aby som komunikoval s občanmi, a keď tretí deň po sebe otvorím mail a vyrúti sa na mňa 1 600 mailov, nahnevá to,“ pán poslanec nahnevá – nenahnevá, ale určite, by som nikoho neposielal do psej matere. To sa nepatrí, akú mienku asi o Vás majú teraz ľudia? ja Vám to poviem, veľmi negatívnu. Dokonca už v komentároch tohto „poslanca“ vyzvali, aby si zbalil veci a vypadol. No, ale to sa nestane, KDHáci sa pchajú do každej riti a mám pocit, že tých bude musieť z parlamentu niekto odviesť násilím. Lebo myslím si, že už tam dávno nemajú čo robiť. Tie ich kresťanské názory, sú už len bludmi a nereálnymi skutkami, ktoré začínajú a končia iba na papieri no výsledky sa reálne nikdy nedostavili. A keď vidím ten Figeľov falošný ksicht na obrazovke, je mi z neho zle . . .

Dať hlas vo voľbách SDKÚ = dať zelenú ďalšiemu zvyšovaniu DPH

26.02.2012

„Nepôjdeme cestou, zvyšovania dane z pridanej hodnoty, ľuďom chceme zachovať ich životnú úroveň“ uviedla pred parlamentnými voľbami už chvalabohu dosluhujúca premiérka Radičová. A prečo to spomínam? Dnes som si na istom spravodajskom portáli prečítal ďalšiu pripravovanú novinku z kuchyne SDKÚ, ktorú majú pripravenú pre svojich voličov ako vďaku za to, že [...]

Čaká nás revolúcia, aká bola v Novembri ´89?

05.02.2012

Je čas na odchod páni politici – Bugár, Dzurinda, Mikloš, Fico, Radičová atď. mohol by som ich menovať neúrekom. Podľa mňa, by náš parlament potreboval nový vietor, predsa len, všetko tam sedia akože politici a akože odborníci na všetko. No a zdá sa, že sa ľudia konečne spamätali a povedali si DOSŤ. Nepamätám si ani, kedy sme na Slovensku mali také masové [...]

Ďakujeme, že odchádzate pani Radičová

28.01.2012

Udalosti, ktoré v posledných dňoch rozvírili hladinu v spoločenskom živote nabrali rýchly spád. Hlavne dlho na seba nenechali čakať obyčajný ľudia, ktorí svoj nesúhlas s týmto fungovaním a riadením štátu dali konečne patrične najavo. Zdá sa teda, že máme všetci plné zuby chlpatých goríl a ľudí, ktorí tento štát „riadia“ a ktorí ho doviedli do [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 44807x
Priemerná čítanosť článkov: 2987x

Autor blogu

Kategórie